Wednesday, September 23, 2009

entahla..

hari ini..
aku spt biasa on9 on skype..on ym..
spt biasa seorg yg bnm shbt akan chat dgnku..
slalunya dia pnuh dgn idea yg nakal..

tp kdg2 dia pnuh pngisian..
entah knp hri ini....
aku tsentuh dgn pngisiannya..
membuatknku terfikir btp manusia kini sudah hilang
hilang pertimbangn..mungkin juga kmnusiaan..

aku diarahkn membuka u tube..
suatu vdeo yg blm lg ku lihat tp lg yg mngiringi vdeo tsbut ckp mnggmbrkn apa yg bkal ku lihat
aku trus memejam mata..membuka fb..tp tlingaku xlari dr mndgr lirik lg tsbt..
aku ligat btnya apakah ertinya aku dsuruh melihat vdeo tersbt?
cuma 1 jwpnnya...

renungkanlah...

aku....


kpd dia yg aku gelar sahabat,trima ksh..
kamu sntiasa disisiku..saat ssh,sng..
slalu menyedarknku..memberi aku nafas utk trus hdp..
kau la satu2nya yg mampu membentukku..
akanku ingt dirimu...tq so much^^

No comments: